تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
تحقیق زندگی نامه پیامبر در دوران تبليغ اسلام


دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، زندگی نامه پیامبر در دوران تبليغ اسلامبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :بخش اول مرحله‏بندى تبليغ وبهره‏بردارى از فرصت‏ها و موقعیت‏هازمان‏بندى مراحل مختلف دعوتمهم‏ترین شیوه در این محور، تعیین زمان دقیق فعالیت‏هاى تبليغى بر اساس محاسبه شرایط و امكانات موجود است. پیامبر(ص) با الهام از آیات الهى، تبليغ بى وقفه دین را باترتیب زمانى منطقى آغاز نمود و استمرار بخشید. در مورد مراحل اصلى دعوت پیامبر، میان سیره‏نویسان اندكى اختلاف نظر وجود دارد؛ گروهى مثل طبرى و ابن هشام همان دومرحله مشهور دعوت نهانى و آشكار مكه را مطرح مى‏كنند و گروهى نظیر یعقوبى به سه‏مرحله معتقدند؛ یعنى مرحله انذار خویشاوندان را پیش از دعوت علنى، مرحله‏اى جدا دانسته‏اند(1)، كه با توجه به نزول دو

ادامه مطلب  
جنبه های اخلاقی موثر بر تبليغات در شهر کرمانشاه


پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      83فصل اولکلیات               مقدمه:كی از حوزه‌های اخلاق كاربردی، اخلاق تبليغات است و برحسب گونه‌های مختلف تبليغات مانند تجاری، سیاسی و دینی مباحث اخلاقی خاصی به میان می‌آید. تبليغ دین در اثربخشی، كارایی و نیز سازگاری درونی محتاج اخلاق دینی تبليغ است. راغب اصفهانی درباره معنای لغوی تبليغ می‌گوید: «بلوغ و ابلاغ یعنی رسیدن به انتهای مقصد اعم از آنكه مقصد، مكان باشد یا زمان یا امری معین». درخصوص معنای اصطلاحی تبليغ نیز تعریفهای مختلفی ذكر شده است ولی آنچه می‌تواند برآیند مشتركات انبوه

ادامه مطلب  
وکتور کادر-وکتور کادر کارتونی-وکتور کارتون حیوانات -وکتور خرگوش-وکتور میمون-وکتور ببر-وکتور خروس-وکتور گوسفند-وکتور خوک-وکتور گاو-وکتور موش-استیکر -فایل کورل

ادامه مطلب  
گزارش کارورزی با موضوع روابط عمومی در شركت سهامی بیمه ایران


69 صفحه word | فونت Tahoma سایز 12 | قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر | قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از فایل1 ـ 4 ـ تفاوت‌ بین‌ روابط عمومی‌ و تبليغات‌یكی‌ از موضوعات‌ مهم‌ برای‌ كسانی‌ كه‌ به‌ كار روابط عمومی‌ اشتغال‌ دارند، تفكیك‌ بین‌ تبليغات‌ وروابط عمومی‌ است‌. اگر اینان‌ بدون‌ ملحوظ داشتن‌ وجوه‌ افتراق‌ تبليغات‌ با روابط عمومی‌ به‌فعالیت‌های‌ خود رنگ‌ تبليغات‌ بدهند، به‌ سمت‌ فعالیتهایی‌ گرایش‌ خواهند یافت‌ كه‌ تفاوت‌ اساسی‌ باماهیت‌ فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ دارد. باید توجه‌ داشت‌ كه&zwn

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی


       تحقیق در مورد نقش تبليغات در بازاریابی تعداد صفحات : 51 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) برای خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید.قسمتی از متن:فهرست مطالب:درک درست تبليغاتتکنیکهای اجرایی تبليغموزیکالارایه تاییدیهداستان گوییمستندات علمیتبليغ دوتکهشایستگی فنینمای نزدیکرتوسکوپمقایسهحل مشکلفرد سخنگوسبک زندگیانیمیشن (نقاشی متحرک)سریال (مجموعه تبليغ)خیال پردازیروش‌های ‌تبليغبروشورتبليغات ‌پستیپیام ‌از ‌طریق ‌ایمیلمجلاتخبرنامهروزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلیپوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلاناتتبليغات ‌رادیوییبازاریابی ‌از ‌راه ‌دورتبليغات ‌تلویزیونیصفحات ‌وبراهنمای ‌تلفن ‌مشاغلفعالیت ‌تبل

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی عوامل موثر بر تبليغات کودکان «9 تا 11 سال»


تبليغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبليغاتچی گفته می شود.تبليغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبليغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.تبليغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید  می نماید و نیز خرید هوشیار کند.در تبليغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبليغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.با توجه به

ادامه مطلب  
وکتور کادر-وکتور حاشیه-وکتور میوه-وکتور موز-وکتور پرتقال-وکتور انگور-وکتور گیلاس-وکتور کیوی-وکتور گلابی-وکتور سیب-وکتور هلو-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور رنگ-لگوی رنگ-وکتور تبليغ رنگ-لگوی تبليغ رنگ-لگوی نقاشی-وکتور کادر-وکتور کادر رنگی-وکتور رنکاری-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور لوازم آرایش-وکتور پیرهن-وکتور کلاه-وکتور کیف-وکتور گردنبند-وکتور صورت زن-وکتور کفش-وکتور کیف-وکتور ریمل-وکتورسایه-وکتور روژ-وکتور لاک-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ابزار-وکتور کارگر-وکتور آچار-وکتور دریل-وکتور انبر-وکتور پیچ گوشتی-وکتور متر-وکتور کلاه-وکتور دستکش-وکتور ماله-وکتور چرخ دنده-فایل کورل

ادامه مطلب  
تاثیر تبليغات واثر آن در فروش


چكیدهسازمانها و شركتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه كه یك شركت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس می‌باشد. یكی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است كه معمولاً یكی از اقلام این بودجه به تبليغات شركتها اختصاص می‌یابد. در اغلب شركتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود. ولی عموماً سازمانها كمتر به اثربخشی تبليغات خود توجه می‌نمایند. در نتیجه ممكن است علیرغم صرف هزینه‌های زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نكنند. لذا برای اطمینان كافی از اثر بخشی تبليغات، قبل از صرف هزینه‌های آن می‌بایست اقداماتی صورت پذیرد كه از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبليغات اشاره كرد.

ادامه مطلب  
وکتور کادر-وکتور حاشیه-کادر دایره-کادر مربعی-کادر مستطیل-حاشیه آینه-حاشیه تابلو-کادر آینه-کادر تابلو-ابزار طراحی-فایل کورل

ادامه مطلب  
تأثیر تبليغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون


     چکیده :در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است.امروزه بحث فروش کالا که در نتیجه آن سود دهی بنگاه بالا رود. برای اینکه یک بنگاه بتواند کالای خود را بفروشد باید بتواند که کالای خود را معرفی نماید. هر چه که کالا بهتر معرفی شود بدون توجه به کیفیت کالا می شود فروش آن کالا را بالا برد. برای تبليغ کالاها باید به گونه ایی عمل شود که آن کالا برای شخص، خاطرات خوشی را به یاد آورد، نه آنکه باعث ناراحتی فرد شود.ضمن آنکه در تبليغ نمودن باید به آداب و فرهنگ آن کشور توجه شود. هر قدر که تبليغ می تواند برای یک کالا مفید باشد، می تواند که با کوچکترین اشتباه به ضرر کالای مورد نظر تمام شود.در عصر ارتباطات که مردمان با هم در

ادامه مطلب  
تبليغ و اطلاع رسانی وكلای دادگستری در اینترنت


تبليغ و اطلاع رسانی وكلای دادگستری در اینترنت فهرست مطالب:۱) مقدمه۲) سوابق مربوط به منع تبليغ توسط وكیل دادگستری۳)جواز معرفی و اطلاع رسانی وكلای دادگستری در اینترنت۴)نظریه و رای وحدت رویه اعضاء دادسرا و دادگاه انتظامی كانون مركز۵) طرح مسئله در مجمع عمومی اسكودا۶) تفاوت ذاتی بین تبليغ و اطلاع رسانی۱-۶) ماهیت تبليغ سنتی و جدید۲-۶) تغییر شرایط حاكم بر تبليغ سنتی۳-۶) نیاز به اطلاع رسانی در دوران حاضر۴-۶) تخصصی نبودن وكالت در ایران۵-۶) اطلاع از سوابق عمومی و تجربی وكلای دادگستری۶-۶) مبانی مغایرت تبليغ با اطلاع رسانی۷-۶) تفاوت موضوع علیهم در تبليغ سنتی با اطلاع رسانی در اینترنت۷) وظایف كانون ها در رفع نیاز به اطلاع رسانی وكلای دادگستری۸) تكالیف قانونی ارتقاء پیشرفت علمی و استفاده از آخرین فن آوریها۹) بررسی تطبیقی، تبليغ و اط

ادامه مطلب  
مگاپک ویژه 15000 وکتورآرت + همراه با کاتالوگ پیش نمایش + 3 در 1 پکیج


مجموعه 15000 هزار وکتور  بر خلاف دیگر «کلیپ آرت ها یا وکتور ها» که به صورت پکیج عرضه می‌شوند این پک بی‌نظیر و کامل توسط برخی از طراحان و مهندسان به صورت کامل«تمیز سازی» شده . منظور از ویرایش دوباره و تمیز سازی این است که تمامی وکتور ها کاملاً به صورت حرفه‌ای طراحی شده است . تمامی وکتور ها به صورت فایل .AI و .EPS بوده و کاملاً قابل تغییر و شخصی سازی است . تمامی استاندارد ها و اصول طراحی رعایت شده است.کاتالوگ پیش نمایش تمامی وکتور ها به صورت یک فایل دیجیتال تهیه شده که دیگر نیازی به مرور تک تک فایل‌ها نیست .حجم 295 مگابایتقالب ، حاشیه - کلاسیک و مدرن   671 وکتور مرتبط   -    پانل های آنتیک و دکوراسیون    378 وکتور م

ادامه مطلب  
وکتور سرویس بهداشتی-وکتور لوازم حمام-وکتور وان-وکتور توالت-وکتور شیر آب-وکتور جا حوله-وکتور مسواک-وکتور خمیر دندان-وکتور سطل آشغال-وکتور افشان -وکتور روشویی-وکتور لگو

ادامه مطلب  
وکتور دکتر-وکتور لوازم پزشکی-وکتور سرنگ-وکتور کیسه خون-وکتور فشار سنج-وکتور دما سنج-وکتور قرص-وکتور کپسول-وکتور چسب زخم-وکتور ماسک-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور سبزیجات-وکتور تخم مرغ-وکتور کلم-وکتورهویج-وکتور کاهو-وکتور خیار-وکتور گوجه-وکتور قارچ-وکتور جعفری-وکتور سیر-وکتور ترب-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور کاسه سالاد-وکتور سالاد-وکتور سبزیجات-وکتور کاهو-وکتور گوجه-وکتور خیار-وکتور ترب-وکتور قارچ-وکتور جعفری-وکتور هویج-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور میوه-وکتور سبزیجات-وکتور سیب-وکتور گلابی-وکتور انگو -وکتور پیاز-وکتور قارچ-وکتور هندوانه-وکتور فلفل-وکتور گیلاس-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ماشین حساب-وکتور کتاب-وکتور تلفن-وکتور ساعت-وکتور دست-وکتور دفتر-وکتور کتاب-وکتور ماوس-وکتور پاکت نامه-وکتور ایمیل -فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور مزرعه-وکتور کشاورز-وکتور باغبان-وکتور گاو-وکتور گوسفند-وکتور مرغ-وکتور خروس-وکتور جوجه-وکتور کلبه-وکتور درخت-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور اسباب بازی-وکتور توپ-وکتور قطار-وکتور رباط-وکتور کشتی-وکتور هواپیما-وکتور پازل-وکتور باد بادک-وکتور عروسک-وکتور مجسمه-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ابزار-وکتور چکش-وکتور پیچ گوشتی-وکتور انبر-وکتور آچار فرانسه -وکتور سیم-وکتور سیم چین-وکتور ماله-وکتور قلمو-وکتور رنگ-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور حیوانات کارتونی -وکتور جغد- وکتور روباه-وکتور الاغ-وکتور شیر -وکتور ببر -وکتور سگ-وکتور شیر - وکتور مرغ-وکتورخروس- وکتور میمون-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور سیرک-وکتور شعبده بازی-وکتور فیل-وکتور میمون-وکتور دوچرخه-وکتور شیر-وکتور چادر-وکتور بادکنک-وکتور دلقک-وکتور توپ-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور دوربین-وکتور پایه دوربین-وکتور لپ تاپ-وکتور هد فون-وکتور چراغ مطالعه-وکتور پهباد-وکتور تقویم-وکتور فنجان قهوه-وکتور کیف-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور همبرگر-وکتور ساندویچ-وکتور کباب-وکتور گوشت-وکتور فلفل-وکتور سس-وکتور بطری نوشابه-وکتور باربیکیو-وکتور پیش بند-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور باغ-وکتور آلاچیق-وکتور روشنایی-وکتور دوچرخه-وکتور چمن-وکتور قفس-وکتور آب پاش--وکتور فواره-وکتور حوض-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور مواد غذایی-وکتور نوشینی-وکتور همبرگر-وکتور پیتزا-وکتور کیک-وکتور آبمیوه-وکتور آب پرتقال-وکتور لیوان-وکتور فنجان-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور میوه-وکتور سیب-وکتور گلابی-وکتور گیلاس-وکتور کیوی-وکتور هندوانه-وکتور توت فرنگی-وکتور انگور وکتور موز-استیکر-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور لوازم کشاورزی-وکتور داس-وکتور مزرعه-وکتور بیل-وکتور کاشت-وکتور تراکتور-وکتور گندم-وکتور چمن زن-وکتور مترسک-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور انژی-وکتور توربین-وکتور توربین بادی-وکتور باطری-وکتور باطری خورشیدی-وکتور نیروگاه -وکتور پالایشگاه -وکتور سد-وکتور دکل برق-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور کشاورز-وکتور کارگر-وکتور سمپاشی-وکتور باغبان-وکتور باغبانی-وکتور شخم-وکتور کاشت-وکتور هرس-وکتور چمن زنی-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور کارتون حیوانات -وکتور خرگوش-وکتور میمون-وکتور ببر-وکتور خروس-وکتور گوسفند-وکتور خوک-وکتور گاو-وکتور موش-استیکر -فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ماشین-وکتور پست-وکتور پیک-وکتور پست بین المللی-وکتور پیک موتوری-وکتور دستگاه حمل کالا-وکتور کامیون-وکتور کشتی-وکتور کاتن-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور لباس-وکتور دامن-وکتور پالتو-وکتور کت-وکتور بلوز-وکتور شلوارک-وکتور زن -وکتور پیرهن-وکتور لباس زیر-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور پیرهن-وکتور لباس-وکتور پیرهن بلند-وکتور کیف-وکتور کفش-وکتور لباس زیر-وکتور بوتیک-وکتور رخت آویز-وکتور مزون لباس-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور کفش-وکتور پیپ-وکتور کیف پول-وکتور تیغه-وکتور ژلت-وکتور دکمه سر دست-وکتور ساعت-وکتور فندک-وکتور عینک-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور پلیس-وکتور دسبند-وکتور بی سیم-وکتور مجرم-وکتور کلت-وکتور باتوم-وکتور گاو صندوق-وکتور آژیر-وکتور دستبند پلیس-فایل کورل

ادامه مطلب  
سر نخ گمشده تبليغات


سر نخ گمشده تبليغات چكیدهسازمانها و شركتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند.بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد.آنچه كه یك شركت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس می‌باشد. یكی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است كه معمولاً یكی از اقلام این بودجه به تبليغات شركتها اختصاص می‌یابد. در اغلب شركتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود.ولی عموماً سازمانها كمتر به اثربخشی تبليغات خود توجه می‌نمایند. در نتیجه ممكن است علیرغم صرف هزینه‌های زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نكنند. لذا برای اطمینان كافی از اثر بخشی تبليغات، قبل از صرف هزینه‌های آن می‌بایست اقداماتی صورت پذیرد كه از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبليغات اش

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد اینترنت، ابزاری كارآمد در خدمت تبليغات


22 صفحه word |فونت tahoma سایز 12| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیق 5- ابعاد تبليغات اینترنتی تبليغات اینترنتی ابعاد مختلفی را شامل می‌شود كه در  زیر بطور اجمالی به آنها اشاره می‌شود (گائو و دیگران 2002). در شكل1 ابعاد تبليغات اینترنتی نمایش داده شده است. 5-1- مدلهای كسب وكارمدل كسب و كار به یك ایده تجاری و برنامه استراتژیك در مورد نحوه به دست آوردن  پول برای یك كسب و كار اشاره دارد. تبليغ اینترنتی موثر می‌بایست دارای  مدل كسب و كار مناسبی باشد كه موجب موفقیت آن كسب و كار شود. از جمله مدلهای كسب و كار تبليغات اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره كرد:5-1-1- مدل كسب و كار مبتنی بر محتوابراساس این مدل از كسب و كار، ناشران اینترنتی م

ادامه مطلب  
تحقیق با عنوان پیامبری،تبليغ دین بدون مزد


36 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیققاعده چهاردهم: پیامبران در تبليغ دین از مردم اجرت نمی‌خواهند.پیامبری كاری از سنخ معلمی است. پیامبران عمر خود را مصروف هدایت مردم، تبليغ دین، و تعلیم و تربیت آدمیان می‌كنند. آیا به این فعالیتها مزد و اجرت تعلق می‌گیرد  به این معنی كه راه یافتگان و هدایت شدگان یعنی مؤمنان كه به بركت تعالیم پیامبر متدین شده‌اند، در برابر خدمتی كه پیامبر به ایشان كرده است، به او اجرت بدهند و از خدماتش قدردانی كنند. در این صورت بین پیامبران و مؤمنان رابطه‌ای اقتصادی و مالی برقرار می‌شود، و در برابر كالایی معنوی (هدایت و ایمان) بهایی مادی (اجرت و مزد) دریافت می‌شود، نوعی داد و ستد و معامله پایاپای. بر

ادامه مطلب  
وکتور لکه-وکتور لکه رنگ-قطره رنگ-وکتور رنگ-لگوی رنگ-وکتور تبليغ رنگ-لگوی تبليغ رنگ-لگوی نقاشی-وکتور رنکاری-فایل کورل

ادامه مطلب  
پروژه رشته حقوق با موضوع عكاسی تبليغاتی. doc


     نوع فایل: wordقابل ویرایش 85 صفحه تاریخچه:سالهای سال پیش، حتی قبل از اینكه عكاسی اختراع و تصویر ثبت شود، اساس آن یعنی جعبة تاریك وجود داشت و مورد استفاده قرار می‌گرفت: این وسیلة ساده را ابن‌هیثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجری/یازدهم میلادی برای مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ایتالیایی از قرن شانزدهم میلادی آن را برای طراحی دقیق منظره‌ها و ملاحظة دورنمایی صحیح به كار می‌بردند. سیاه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نیز از طرف برخی از دانشمندان، از جمله شولتسر آلمانی از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگلیسی بر روی سطح‌های حساس شده با نیترات نقره نقشهای شفافی به دست آورد. این سال در تاریخ عكاسی اهمیت زیادی دارد. اما در حقیقت شناسایی ا

ادامه مطلب  
وکتور ابزار-وکتور پیچ گوشتی-وکتور اره-وکتور قیچی-وکتور انبر-وکتور سیم چین-وکتور پیچ-وکتور متر-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور حشرات-وکتور ملخ-وکتور پروانه-وکتور سوسک-وکتور زنبور-وکتور مگس-وکتور سنجاقک-وکتور پروانه-استیکر-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور حشرات-وکتور مورچه-وکتور عنکبوت-وکتور پشه-وکتور سوسک-وکتور کفش دوزک-وکتورکرم-وکتور عقرب-وکتور پروانه-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ابزار-وکتور پیچ گوشتی-وکتور پیچ-وکتور متر-وکتور تراز-وکتور اره-وکتور آچار-وکتور قلمو-فایل کورل

ادامه مطلب  
وکتور ماشین-وکتور قطار-وکتور هلیکوپتر-وکتور دوچرخه-وکتور موتور-وکتور تله کابین-وکتور کشتی-وکتور تاکسی -فایل کورل

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  > 
logo-samandehi