تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8



شناسه محصول: 614476
موجود

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

قیمت : 8000تومان

برچسب ها :

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

طراحی کتاب داستان انیمیشن توسط نرم افزار Flash 8

 

فایل  ورد  قابل  ویرابش  

فقط  8000تومان 

 

 

چکیده   

فلش یک ابزار طراحی و برنامه نویسی است که طراحان و سازندگان از آن برای ساختن برنامه، بازی، کارتون و چیزهای بسیار دیگر استفاده می‌کنند. پروژه‌های فلش می‌توانند شامل انیمیشن‌های ساده، ویدئو، موزیک، برنامه و هر چیز دیگری باشند. اگر ماکرو مدیا در مورد فلش می‌گوید"یک استاندارد حرفه‌ای برای ایجاد صفحات وب با پیچیدگی‌های زیاد است" اغراق نکرده است. فقط از چندین سایت فلش دیدن کنید تا تأثیرات آن را درک کنید. فلش با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمیشن، صدا، محیط تعاملی، می‌تواند نظر شما را جلب کند، آموزش دهد و لذت ایجاد کند.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                      

فهرست مطالب

 

فصل اول آشنایی با محیط برنامه. 1

1-1 استفاده از صفحه‌ی شروع. 2

1-2 روش پنهان و مخفی کردن صفحه‌ی شروع. 4

1-3 روش نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 5

1-4 صفحه‌ی کاری.. 7

1-4-1 بزرگنمایی 13

1-5 ابزار پانل 20

1-6 آشنایی با خط فرمان.. 23

1-7 Symbols. 25

1-7-1 روش ساخت سیمبل و بهره‌وری از لایبرری.. 25

1-8 اجزای انیمیشن.. 26

1-8-1 مفهوم frame. 26

1-8-2 keyframe. 26

1-8-3 نرخ فریم 27

1-9 ایجاد یک tween motion    27

1-10 ایجاد یک tween shape 28

1-11 هدف اصلی لایه‌ها 29

1-11-1 بهینه سازی 29

نتیجه گیری: 31

منابع 32

 

 

فهرست اشکال

 

فصل اول

شکل 1-1: صفحه‌ی شروع. 2

شکل 1-2: منوی پروژه های اخیر. 3

شکل 1-3: منوی ایجاد پروژه‌ی جدید. 3

شکل 1-4: منوی ایجاد پروژه‌ی جدید با قالب خاص.... 4

شکل 1-5: روش پنهان و مخفی کردن صفحه‌ی شروع. 5

شکل 1-6: نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 5

شکل 1-7: منوی نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 6

شکل 1-8: منوی نشان دادن دوباره‌ی صفحه‌ی شروع. 7

شکل 1-9: ایجاد پروژه‌ی جدید. 8

شکل 1-10: صفحه‌ی کاری.. 8

شکل 1-11: پانل ابزار 9

شکل 1-12: رسم دایره در صفحه‌ی کاری.. 10

شکل 1-13: روش اجرای پروژه 10

شکل 1-14: نمایش پروژه 11

شکل 1-15: ترسیم دایره در نیمه‌ی صفحه‌ی کاری 12

شکل 1-16: نمایش پروژه 12

شکل 1-17: ابزار بزرگنمایی و تنظیمات مخصوص بزرگنمایی در پانل ابزار 14

شکل 1-18: استفاده از ابزار بزرگ‌نمایی در پروژه 14

شکل 1-19: تصویر بزرگ شده 15

شکل 1-20: منوی بزرگنمایی و کوچک نمایی.. 15

شکل 1-21: منوی بزرگنمایی با درصد مشخص.... 16

شکل 1-22: بزرگنمایی در خط فرمان.. 16

شکل 1-23: اندازه‌ی بزرگ‌نمایی به اندازه‌ی صفحه‌ی کاری.. 17

شکل 1-24: بزرگنمایی به اندازه‌ی صفحه‌ی کاری.. 18

شکل 1-25: رسم مربع و دایره در صفحه‌ی کاری.. 18

شکل 1-26: بزرگنمایی به اندازه‌ی محتویات صفحه‌ی کاری.. 19

شکل 1-27: بزرگنمایی به اندازه‌ی محتویات داخل صفحه‌ی کاری .......................................................... 19

 شکل 1-28: ابزار دست در پانل ابزار 23

شکل 1-29: مکان لایه‌ها 24

شکل 1-30: نمایش فریم‌ها 24

 

 


خرید آنلاین


سایر محصولات

دنیای انيميشن


فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات487 بخش اول برای نوشتن آماده شویمفصل اول درك دنیای انيميشنمی خواهیم پیش از پرداختن به چگونگی نوشتن كارتون ، قدری در مورد رسانه انيميشن سخن بگوییم . این بحث شما را در درك وقایع و شرایط كلی دنیای انيميشن یاری خواهد نمود . ب

ادامه مطلب  
دنیای انيميشن و کارتون


مقالات  فیزیک با فرمت           DOC           صفحات  382بخش اول برای نوشتن آماده شویم فصل اول درك دنیای انيميشن  می خواهیم پیش از پرداختن به

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوینت تاثیر غرب بر انيميشن و برنامه کودک در ایران


آغاز انيميشن در ایران:در دهه سی، خیابانهای تهران با نئون آشنا شده و شبهای تهران با نورهای رنگین آذین می شوند و نقشهایی از رنگهای تند نئون بر در و دیوار می نشینند و بر سر در سینماها و بر فراز بامهای بلند شهر ، حرکتی از

ادامه مطلب  
انيميشن سنتی


انيميشن سنّتی 2عصر طلایی انيميشن: دهة 80…… 13ظهور و سقوط OVA….. 14موج سوم و مفهوم آن برای انسانها 15انيميشن سه بعدی كامپیوتری 15« تكنیكهای انيميشن » 16جلوه های ویژه 19خاستگاههای جلوه های ویژه 19مقدمه ای بر انيميشن كامپیوتری 21انواع س

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد تاریخچه انيميشن 64 ص


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 63 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
‏تاریخچه ‏انيميشن
‏موضوع ‏انيميشن از دیرباز مطرح بوده است. فکر ساخت ان

ادامه مطلب  
نرم افزار تگ ساز، برچسب ساز، ساخت کلمات کلیدی دانا و توانا نسخه ساده


نرم افزار تگ ساز برچسب ساز ساخت کلمات کلیدی دانا و توانا برای وبسایت ها، وبلاگ ها، فروشگاههای اینترنتی و انجمن ها نرم افزاری برای افزایش ورودی موتورهای جستجو از طریق کلمات کلیدی ، برچسب و تگ ها توجه : نرم

ادامه مطلب  
دانلود مقاله رشته کامپیوتر کنترل حرکت در انيميشن و شبیه سازی


متن کامل این مقاله را  با فرمت ورد word دانلود نمائید  کنترل حرکت در انيميشن و شبیه سازیخلاصه:این مقاله درباره تکامل انيميشن و شبیه سازی و تجسم و رابطه آنها است و 2 گرایش موجود است.1)قانون های فیزیکی که مشهو

ادامه مطلب  
بررسی دیدگاه مخاطبان پیرامون تاثیر انيميشنهای تلویزیونی شهرداری


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات147فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده فصل اول-کلیاتمقدمه 2بیان مسئله 4اهمیت و ضرورت تحقیق 5اهداف تحقیق 6فرضیه های تحقیق 6سؤالات تحقیق 7 متغیرهای پژوهش 7مفاهیم و اصطلاحات 7فصل دوم- پیش

ادامه مطلب  
دانلود مقاله تاریخچه انيميشن 64 ص


تاریخچه انيميشن 64 ص - word (..doc) - عمومی و آزاد - گوناگون
نوع فایل : word (..doc)
تعداد صفحه : 61
قسمتی از محتویات فایل :
 
‏تاریخچه ‏انيميشن
‏موضوع ‏انيميشن از دیرباز مطرح بوده است. فکر ساخت انيميشن از زمانی مطرح شد که در ‏زمان ه

ادامه مطلب  
طراحي سایت با flash و front page


مقدمهشرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است: «استانداری حرفه ای برای تولید موثر ترین محصولات وب». برای اطمینان از صحت این شعار کافی است از برخی از سایت هایی که توسط Fl

ادامه مطلب  
logo-samandehi